ett bra tag sen

senast jag bloggade var i söndags tror jag. Ja, innan jag åkte på min dejt. nu ska jag i korta drag berätta om de senaste dagarna.

Söndag:
Day of th date.
Jag träffade Emma vid 13. vi vandrade runt, pratade och myste. Sen hade vi en liten instickare i form av Albin. Vi åt pizza innan vi skulle gå på bio för att se Avatar som för övrigt är en RIKTIGT JÄVLA vacker film. Jag gillade den jättemycket. sedan efter bion så skulle jag åka hem men halvväg så ringer Emma och säger åt mig att komma tillbaka och eftersom jag är så snäll så åkte jag tillbaka och kvällen drog oss vidare till Svartbäcken. några timmar där sen skulle jag sova hos Oscar Saiges och fick med mig Emma dit och våran dejt blev en 24h dejt.

Måndag:
Vaknade bredvid älskade.
Väckte Oscar.
åkte hem.
duschade och gjorde mig i ordning.
åkte tillbaka till Uppsala för att shoppa lite.
köpte en mössa, en muff, t-shirt & parfym.
efter en shoppingdag åkte jag tillbaka till Oscar för filmkväll med folk.
åkte med en buss som gick 4.35.

Tisdag:
Kom hem kl 5 i morse.
däckade direkt.
vaknade vid 14 tiden.
ligger framför tv:n med datorn i knät.

Puss och hej.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: