gott nytt år?

Hej läsare. (ni börjar bli en del nu)

Min outfit för dagen. syns inte så bra men men... mina planer har rasat då min kära mor kör ut mig ur hemmet. :D
Blir att äta middag med familjen och sedan bär det av mot stan. åh vad härligt om jag skulle ha photoshop på denna dator men icke sa nicke.

Imorgon är en ny dag. 1/1-10. jag och mamma ska på bio och se New Moon på Royal imorgon 15.30. mysigt att gå på bio med mamma. :D

Nu är det dags att sammanfatta 2009. (ska göra så bra jag kan kommer inte ihåg så jättemycket)
under året 2009 har vänskap gått förlorad men nyfunnen vänskap som nu är den bästa. hjärtan som krossats. krossats brutalt. hjärtan som läker ihop. nyfunnen kärlek. förlorad kärlek. nyfunnen kärlek igen? kär. full och glad. mysiga kvällar med Emilia. Härliga samtal med Tilda. Mina bästa vänner. oj det finns så mycket att skriva men det mesta ligger bortglömt. Många dödsfall i kändisvärlden.

Nu är det dags för nya tider nya upptäckter, knyta flera vänskapsband, nya romanser eller en enda?, nya upplevelser allt nytt. 18 år. körkort? krogen?

Matilda Andersson <3 bästa vänner. klotterplank <3
Emilia Leppänen <3 Bruden du och jag. Lördagarna <3
Emma Ros <3


Postat av: CeciliaCharlie

Nice blogg :)



Kolla gärna in min.

2009-12-31 @ 16:05:44
URL: http://ceciliacharlie.devote.se
Postat av: matilda

du vet att du är den som alltid kommer vara min bästa vän. alltså du är underbar och du kommer alltida åsdhahd JAG ÄLSKAR DIG <3

2009-12-31 @ 16:44:12
URL: http://costella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: