Ännu en söndag.

Sönadar som var vår dag. Nu är söndagar min sega dag. ingen kan rubba min stabilitet dessa dagar. Söndagar är min dag.  Anyway här är min dag.

Vaknade ca kl 7 på morgonen. kollade om det gick något bra på tv men där hade jag fel. gick och lade mig igen. vaknade ca 3 timmar senare, kl 10. Satte mig och spelade The Sims 3 till 14.15 då det var dags att äta något innan matchen. 14.35 var jag i hall 2000 (den heter så. >.<). vi tog en powerwalk ute i Gåvstas område. Sen var det match och jag tänker inte gå in på några detaljer i matchen för det skulle bli så mycket och jag är inte stolt över min prestation idag. vi förlorade med 2-5 mot Almunge.

De senaste timmarna har spenderats här framför datorn. Lyssnat på musik mm. Jag har även tagit mig tid att fixa mina ögonbryn. väntar på Gossip Girl som visas på 5:an kl 19.00.

Puss & Kram.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: