I don't know what im fighting for...

Allt är helt fel. Jag mådde guld. nu mår jag skit. intalar mig själv att allt är bra. om man präntar in det i sin skalle blir allt bra right? Allt är bra. Allt är bra.Allt är bra. Allt är bra.Allt är bra. Allt är bra.Allt är bra. Allt är bra.Allt är bra. Allt är bra.Allt är bra. Allt är bra.Allt är bra. Allt är bra.Allt är bra. Allt är bra.Allt är bra. Allt är bra.Allt är bra. Allt är bra.Allt är bra. Allt är bra.Allt är bra. Allt är bra.Allt är bra. Allt är bra.Allt är bra. Allt är bra.Allt är bra. Allt är bra.Allt är bra. Allt är bra.Allt är bra. Allt är bra.Allt är bra. Allt är bra. Allt är bra. Allt är bra.Allt är bra. Allt är bra.Allt är bra. Allt är bra.Allt är bra. Allt är bra.Allt är bra. Allt är bra.Allt är bra. Allt är bra.Allt är bra. Allt är bra. Vad vare jag sa, Alllt är bra. Repetera detta i din skalle varje dag så blir allt bra.

Var på Active Media idag, chefen där skulle försöka hjälpa mig med att fixa apu. han skulle höra med en grafiker som jobbar åt dem lite då och då. HOPPAS! status just nu: utan praktikplats men väntar på svar. ångest

Jag börjar komma på fötter igen, jag bryter inte ihop hela tiden vilket är ett enormt stort steg.
Jag är trött hela tiden. jag känner att jag vill inte. Jag vill bara säga en sak innan detta inlägg avslutas.

Mina vänner är de bästa på jorden. Jag älskar er mer än allt annat. Ni är bäst!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: