Ja? Nej? Kanske?

Hade jag haft en bra kamera hade jag kunnat tagit lite bilder på dagens nyköpta prylar men jag orkar inte. Jag är trött, sliten och tycks ha tappat mitt fokus totalt! Har japanska prov som jag MÅSTE klara om en vecka. hade läxförhör idag men det blev inte av för jag orkade helt enkelt inte. och har ett svenskaPM som skulle ha lämnats in för 2 veckor sedan och boken som pm ska handla om är riktigt tråkig som jag inte orkar spendera tid på. Men jag ska läsa den... när jag orkar.

Som de flesta vet så är mitt liv uppochner. Matilda Andersson min bästa vän flydde uppsalas gator för 2 veckor sedan och det sliter på en som fan. Jag är orolig natt som dag. vilar hon tillräckligt? Äter hon? Tar hon hand om sig själv? ... Även fast vi pratar vid nästan varje dag så är jag lika orolig ändå. Matilda Andersson jag älskar dig<3
Postat av: charlie

jadu, du känner dig nog bäst så du kan nog svara på de bäst med :D

2009-11-25 @ 22:17:01
URL: http://redandblack.se
Postat av: din bästa vän<3

i will probably be with you soon love.

kanske atteh, jag kommer den 9e och då

ska jag ge dig en julklapp :3 <3

2009-11-30 @ 19:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: