nej, nej och åter NEJ.


Okej för er som känner mig vet att jag har ett fint blåmärke på läppen. Från när en viss Erika Pettersson råkade slå till mig med en innebandyklubba... tänkte bara förvarna. ^^

Min dag har varit sådär. saknaden av Matilda Andersson är stor. och hon kommer kanske inte tillbaka till Uppsala förän efter jullovet... FAN! Min bästa vän <3 Matilda ALLT kommer bli bra. kärlek kan övervinna allt. MIN kärlek till dig kommer alltså övervinna allt! <3

Har haft en lektion idag. Japanska mellan 9-10. ovärt att åka till skolan men jag var där. :) Annars har jag legat hemma och sovit. men jag borde läsa boken och skriva ett PM till svenskan. :< plugga japanska borde jag också... läxförhör 27 november. teckenprov 2 december. skolresa 9 december och Matilda kommer inte vara där. fatta va ensam jag kommer känna mig. fan Januari är en jävligt lång tid!!! ÅH </3
Postat av: Anonym

matilda andersson <3 julia andersson

så skare va, alltid alltid!! :*<3

2009-11-20 @ 20:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: