Onsdag... Ångest dag...

Gårdagen var dålig. Hemsk rent ut sagt. Jag och Tilda klotterplankade varandra under våra 1,5 timmes promenad genom Uppsala. Matilda Andersson jag älskar dig<3
Onsdag morgon... jag har just kommit till skolan... Sena idag igen. Jag och Matilda snoozade i 1,5 timme... värt. vi gick och la oss någon gång efter 2 i natt och lyckade bara komma en kvart sent. :> duktiga tjejer.
vi träffade Emilia (<--- klicka) och Tobbe vid stadshuset missade 2 bussar så vi gick till stora torget för att åka därifrån och nu sitter vi här och lolllllllar runt. vi gör inget vettigt alls. värdelöst att vara i skolan så tidigt när vi ändå inte gör någonting.
Postat av: matilda

utan dig skulle jag dö tbh.

<3

2009-11-18 @ 12:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: