Take me away.

Åh hej jag vill bara flytta från denna lilla håla in till en mysig lägenhet inne i Uppsala. Flytta bort från familjen jag alltid levt med. Bara vara någon annan för en stund, någon annan men fortfarande mig själv. Mig själv i en annan vinkel. Dags att skaffa ett jobb så att jag och Matilda Andersson kan splitta på en lägenhet till 3:an. gött gött. skulle vara skönt att slippa bo i detta känslomässiga kaos. Kaos. Kaos här hemma ger mig ångest. sabbar mitt fokus.
Ångest=dåligt. Fokus=bra.
Trött på allt detta är jag. men att upprepa orden "allt är bra." gör att allt känns så där konstigt bra. bra.

Allt är bra. Energi. Ge mig energi. Energi=bra.
får se om jag orkar att laga mig lite mat. orkar? Nej. jag är inte ens hungrig.

Matilda Andersson <3
Postat av: Hanna

Jag har en massa nummer till olika korttidshem i uppsala, hittar jag lappen där jag skrivit upp dem så skulle jag kunna ge dig dem. \o/

2009-11-26 @ 20:13:11
URL: http://discofjolla.blogspot.com
Postat av: charlie

haha det lät ju svintråkigt? jag skulle hellre vilja jobba haha :D

2009-11-26 @ 20:19:25
URL: http://redandblack.se
Postat av: Anonym

du får bara flytta om jag får flytta med .__. jag och thomas sover under din soffa <3<3<3<3

2009-11-27 @ 07:44:59
Postat av: charlie

ett + till mig? :D

2009-11-28 @ 17:39:12
URL: http://redandblack.se
Postat av: din bästa vän<3

jag älskar dig mest. skriker snart sönder i kaos.

du är underbarast i världen.<3

2009-11-29 @ 21:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: