Vad händer nu... ?


  • Helt vanlig dag... missär. Ge mig en vodka-shot och en cigg så är jag lugn.
  • Igår... FYFAN va jobbigt det var. Har inte gråtit så mycket på så sjukt lång tid! <3
  • Idag. Matchen... seriöst tjejer. JAG ÄR SÅ JÄVLA BESVIKEN! För att kunna vinna så måste ALLA vara inställda på att vinna. Vi kämpade bra helt klart men vafan vi är ett lag, eller hur? det syntes fan inte idag, vi kämpade bara för oss själva inte för varandra. En för alla och alla för en, eller hur var det nu? för att ta oss vidare i utvecklingen så måste vi jobba på det TILLSAMMANS! Tjejer jag älskar er! <3
Postat av: frida

igår va mycket jobbigt. :( <3

2009-10-04 @ 20:30:12
URL: http://makethesmile.blogg.se/
Postat av: Jenny A-M

Julia jag förstår exakt vad du menar... men som du säger alla måste vilja och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Det finns inga ord på det. Jag känner bara en stor besvikelse jag med efter igår och det kommer att ta tid att smälta den besvikelsen...

JAg vet inte var på vägen som vi to fel väg, men någonstans gjorde vi det och vi måste vända tillbaka till det vägskälet och välja rätt väg. Men alla måste vilja det precis som du säger...



kram

2009-10-05 @ 18:49:03
URL: http://jennyam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: