Melodifestivalen deltävling 2.

Mina åsikter om de tävlande i deltävling 2 i Melodifestivalen.

Eric Saade- Sockersöt gullig pojke. mysig låt men ingen hitt direkt. 2/5
Andra generationen & Dogge Doggelito- askass text men mysig musik. Men dogge är ju alltid Dogge. 1/5
Anna- Maria Espinosa - Lugn, vacker, skitful klänning men härlig låt. 2/5
MiSt & Highlights- Pigg och glad låt. bortglömd om 5 min. "Mi" is "MiSt har tyvärr även hon skitful klänning. Ett lakan hade gjort sig bättre. 3/5
Pauline- Pigg & söt klänning, frisyren inget nytt lady Gaga var före. Låter som en bättre version av Duffy. 2/5
Andreas Johnson- silkeslen röst, nya David Bowie, SKITSNYGG JACKA. Andreas tur i år? 5/5
Kalle Moraeus & Orsa Spelmän- Kalle är en jättegullig liten gubbe. (jag vet vart han har sin Jaktstuga. ca 300 m från min sommarstuga) Riktigt mysig låt. Ingen vinnare men den får en på bra humör iaf. Är det inte UNDERBART? 3/5
Hanna Lindblad- Madonna, Rihanna och Lady Gaga wannabe? Glömde du byxorna hemma eller?  1/5

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: