「DöD」

Den personen som jag blivit, den personen som jag är nu är DÖD! exiterar inte längre. Mitt sanna jag försvinner med dig. varför är det alltid JAG som lämnas ensam och kall när alla andra har gått? varför är det jag som blir den som är kvar? snälla sig mig?! jag orkar inte mer. jag klarar inte av mer jag är inte den där starka individen ni trodde att jag var... för den starka personen som hade ork... ork att leva finns inte längre kvar. Jag är död. död för er. död för mig själv. Just nu så hade det inte varit fel att dö. jag har nått slutpunkten i mitt liv. visst många av er tycker inte att det här är en stor grej men.... för mig är de det värsta som skulle kunna hända. Det värsta. Jag hade funnit någon att dela mitt allt med. nej inte en partner, en bästa vän. en som alltid var där för en likaså en för den. Klotterplank. och nu helt plötsligt så bestämmer sig din bästa vän på att flytta bort, flytta hem.

Att lämna dig kall och sårbar. Kall, ensam och sårbar. Kall, ensam, trött och sårbar. Trött. Trött på allt levande. trött på allt som kan kallas vänskap. trött ensam sviken. det skulle vara du och jag? fine. ja ord... uttjatade ord. Jag vill inte höra några fler ord. INGA ORD!

åh jag kan inte beskriva ångesten. ångest. tankar om att dö. tankar om att dödas.påkörd och överkörd av en bil? sprängd i småbitar. Avskuren pulsåder you name it! Jag vill inte mer.

Jag vill inte mer. tårar. Jag vill inte gråta mer. Jag orkar inte gråta mer. Nej NEJ NEJ NEJ NEJ. Fan jag gråter igen. som vanligt. Jag är inte så stark som alla verkar tro. jag är lika sårbar som alla andra. sårbar.

ensam, kall, trött och sårbar är vad jag är. 「DöD」 DöD... mitt sanna jag är dött...
Postat av: [email protected]

åh ayo..jag vet inte vad jag ska säga när jag läser det här, livet är en evig kamp, du får helt enkelt försöka kämpa vidare <3

2010-01-09 @ 02:08:22
Postat av: bästis

jag finns ju alltid kvar hos dig. jag lämnar inte dig, jag lämnar uppsala. men jag lämnar inte dig. <3

2010-01-09 @ 02:20:27
URL: http://costella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: