hej å hå.

Varför känns allt så stressigt? Allt känns så jävla fel. Åh nej tack på sådanna här kännslor. misär.
+jag är sjuk. Ont i halsen, huvudet, feber, ont i bihålorna och ont i öronen. USCHA!
När jag är sjuk så är det aldrig lindrigt. Alltid så jävla sliten. Jag har rört på mig utterst lite idag. när jag skulle äta frukost och följa med Emma( Min flickvän) till dörren och när jag skulle äta middag. Annars har resten av dagen spenderats i sängen.

Skolan börjar på Tisdag och jag är så jävla opepp på att gå i skolan men Matilda Andersson (min bästa vän) är tillbaka nu iaf. ÄNTLIGEN!

Skolan... USCHA! jag vill inte. jobbar helre och tjänar pengar. Inte bara få 1050 kr/mån att leva på. Jag är bara glad att jag inte behöver betala mat och sånt själv. men det går till att köpa kläder, ladda på mobilen och övriga utgifter. Kläder, jag älskar kläder men med en kass ekonomi som de flesta gymnasieelever har så äre fan inte kul! men vafan 1,5 år kvar i gymnasiet. Skolarbete. USCH jag vill inte tänka på det! Hur fan ska det gå om jag får sån här jävla panik när skolan inte ens har börjat igen?!?!

52 dagar tills jag fyller 18.

jävla fittkyla! USCH! jag avskyr kyla jag avskyr mörkret som är ÖVERALLT!!!! btw kyla... jag skiter i alla fucking isbjörnar som dör för att klimatet ändras. GE MIG MER VÄRME!!! Isbjörnar är farliga... och dom äter sälar och om jag skulle välja så föredrar jag sälarna... dom är sötare.



well well what to do about it...

Har haft flickvännen Emma Ros här sen i måndags och hon åkte idag onsdag. Känns jäkligt tomt utan henne här.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: