Nej, uscha, vafan.

Haha min dag är hemsk. Först en tidig morgon och även fast jga försöker komma i tid så lyckas jag aldrig för bussen hemifrån är ALLTID 10 min sen. kul, KUL!?!?!?! nej... och sen när jag väl kommer till skolan sådär 15-30 min sent så blir det bara värre nu när jag sitter vid datorn så funkar inte facebook för både Camino & Safari stänger ner när jag går in på FB!!! jävla roligt dethär. och på idrotten så ska vi vara utomhus typ åka pulka eller något sånt, I MIN RÖV ATT JAG ÄR UTOMHUS!!! aldrig i hela mitt liv(om jag inte gör det frivilligt eller så men att tvingas vara ute i snön och leka bara för att man måste. KUK I DIG!) nej min dag är dålig. DÅLIG DÅLIG DÅLIG! har japanska läxförhör idag men jag kan verkligen ingenting så jag struntar i det. allt med Tildis och allt. Emilia satt nyss och kollade på Kissies videoinlägg och jag dog. srsly? HA-HA! ugly bitch.

Som sagt jag vill in på facebook men aja får se om det går på en annan dator när jag har illustration då.

jag är trött och det är kallt ute. ett + är att jag åt frukost iaf... som om det hade spelat någon roll i huvudtaget. Åh jag orkar inte. Bye Bye loves.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: